Udendørs cardiotræning med Silent FIT

En serie af energifyldte Cardio Combat sessions med Alex Beck ved roret.

I januar og februar byder vi velkommen til udendørs træning med Silent FIT. Glæd dig til en serie af energifyldte Cardio Combat sessions med Alex Beck ved roret

Vi er under overdække på Karen Blixens Plads og kan træne i al slags vejr.

Timen foregår på engelsk

OM SILENT FIT

Oplev næste generation af lyd i holdtræning!

Med Silent FITs trådløse høretelefoner får du lækker lyd, krystalklare instruktioner og styrer selv volumen! Udstyret bruges af instruktører og centre, og med denne eventrække får Københavnerne og byens gæster mulighed for at prøve dette særlige koncept under åben himmel. Se mere på www.silent.fit

OM CARDIO COMBAT

Cardio Combat er konditionstræning med høj intensitet, hvor koreografien bl.a. er inspireret af boksning, men uden fysisk kontakt. Udover at forbedre din figur, har Cardio Combat til formål at øge din kondition, styrke din krop samt øge din koordinationsevne og kropsbevidsthed.

COVID-19

Takket være Silent FIT systemet kan vi dyrke udendørs holdtræning for fuld musik og med masser af afstand. Events vil altid blive afviklet indenfor rammerne af gældende love og anbefalinger.

BILLETTER

Pris: 60 kr pr. session.

REFUNDERING

Bliver du forhindret refunderes billetten ikke, men kan frit videregives til en anden. I tilfælde af aflysning refunderer vi dog naturligvis billetten.

ET STÆRKT PARTNERSKAB

Eventrækken er et pilotprojekt under Outdoor Copenhagen/Wonderful Copenhagen i samarbejde med Kulturhuset Islands Brygge

2300 København S

Træningen foregår under overdække på Karen Blixens Plads.