Shopcycle – find, sy og forny

Til Shopcycle kan du remixe dit tøj ved at sy det om, sætte det sammen med noget andet eller forny det med mønstre, broderi eller patches.

Medbringe tøj, du ikke længere anvender eller brug dine fund fra Loppemarked på Bryggen, som finder sted uden for KIB på dagen. Cæcilie Emborg giver gode råd og vejledning og sætter de bedste remix på fra 90’erne og 00’erne, mens du fornyer din garderobe OG får nye sy-skills.

Cæcilie Emborg beskæftiger sig med grøn omstilling og psykisk bæredygtighed gennem workshops, musik, kunst og aktivisme. Se instagram.com/kejserbarn

Praktisk info

Datoer forår/sommer '24:

• 14/4
  • 5/5
  • 26/5
  • 16/6

Workshoppen er åben fra kl. 13 - 16 i Koncertsalen i Kulturhuset Islands Brygge.
Gratis med tilmelding på billetto.dk

Kulturhuset Islands Brygge, Koncertsalen