Makaya McCraven (US) - Jazz by the Sea 2022

Oplev en af de mest interessante stemmer i krydsfeltet mellem international jazz og moderne soul til Jazz by the Sea.

Den amerikanske producer og trommeslager Makaya McCraven har siden 2015-udgivelsen ”The Moment” fremstået som en af de mest interessante stemmer i krydsfeltet mellem international jazz og moderne soul. Med fire solide udgivelser i eget navn repræsenterer McCraven en voksende generation af genrekrydsende musikere, som har blikket rettet mod fremtiden uden at miste forbindelsen til vigtige landvindinger i musikhistorien – ikke mindst dem man kan finde i McCravens musikalske kraftcenter af en hjemby, Chicago.

Jazz by the Sea 2022

Tag med på rundtur i jazzens mangfoldige verden, når Copenhagen Jazz Festival og Kulturhuset Islands Brygge til sommer præsenterer koncerter med musikalsk udsyn på havnefronten. Under temaet Jazz by the Sea inviteres publikum til otte forrygende aftener på en af festivalens største og mest populære scener.

Kulturhuset Islands Brygge, Udendørskoncert

Islands Brygge 18