Innocent Blood - 25 år Jubilæumskoncert

Det bliver en aften fyldt med nostalgi, når Innocent Blood spiller sange fra det legendariske "Kærlighed ved første hik" soundtrack, herunder hittet "Den Første Gang”, “Efterladt”, “ Min helt alene” og mange flere.

I år er det 25 år siden det danske rockband Innocent Blood udgav deres ikoniske soundtrack til “Anja & Victor” filmen ”Kærlighed ved første hik”. Dette fejres med en eksklusiv jubilæumskoncert d. 12 sep. kl. 20 i Kulturhuset
Islands Brygge.

Publikum kan se frem til en helt speciel aften fyldt med nostalgi og musikalsk omfavnelse, når Innocent Blood præsenterer en række sange fra det legendariske "Kærlighed ved første hik" soundtrack, herunder hittet "Den Første Gang”, “Efterladt”, “ Min helt alene” og mange flere.

Bandet lover også at tage os med på en rejse gennem deres imponerende karriere og bagkatalog, der strækker sig tilbage til 1993, hvor den nuværende besætning blev skabt. Bandet er kendt for deres energiske liveoptrædener og for at levere musik, der appellerer til både gamle og nye fans.

Det tegner til at blive en uforglemmelig aften og bandet nævner spændende overraskelser i løbet af koncerten inkl. præsentation af en helt ny sang. Det bliver en koncert, der vil sætte gang i følelser og minder fra fortiden og
samtidig have en fod i nutiden.

"Vi ser virkelig frem til at fejre denne milepæl med vores fantastiske fans," udtaler frontmanden, Ditlev Ulriksen. "Det har været en utrolig rejse, og vi er taknemmelige for al den støtte, vi har modtaget gennem årene. Vi vil med denne koncert fejre tiden før under og efter “Kærlighed ved første hik” sammen med alle, der har lyst.

Kom og vær med til en magisk aften fyldt med musikalske minder og oplevelser, når Innocent Blood tager scenen på Kulturhuset Islands Brygge d. 12. september!

Innocent Blood består af Lars Prag på bas, Jesper Hofmann på guitar, Ditlev Ulriksen som vokalist og Ulrik Münster-Swendsen på trommer.