Henrik Schøneberg / Anne-Stine / ØRUM - Geyser by the Sea

Geyser by the Sea er Kulturhuset Islands Brygges egen fredagsbar-oase lige ved vandkanten med gratis koncerter og masser af sommerstemning.

Kl. 16.30 Henrik Schøneberg

Henrik Schøneberg er et velkendt ansigt i det Københavnske singer/songwriter-miljø med flair for at lave fængende popmelodier, der får publikum til at nynne med. Hans ofte optimistiske udtryk skaber god stemning, samtidig med der under overfladen ligger en filosofisk dybde, man kan spejle sig i, når han akkompagneret af groovy guitarspil synger om livets underfundighed med udgangspunkt i hans egne oplevelser på godt og ondt og hans forundring over tilværelsen.

Henrik Schøneberg

Anne-Stine

Anne-Stines musikalske univers er rodfæstet i den klassiske songwriter-tradition med inspirationskilder som Aimee Mann, Suzanne Vega, Sara Bareilles, Lucinda Williams etc. Tilbage i 2009 udgav Anne-Stine et roots/americana album under kunstnernavnet Sophie Woods og turnerede med fuld band i nogle år. Denne aften skal du opleve hendes sange i mere intime versioner, hvor hun supplerer med de gode historier bag sangene og andre oplevelser.

Anne Stine

Kasper Ørum m. band

Dansksproget singer-songwriter pop om hverdagsliv, melankoli og kærlighed.

Vokal/ guitar: Kasper Ørum

Leadguitar / Vokal: Rasmus Schou

Trommer: Mads Østergaard

Bas: Daniel Hjortkær Gager Cross

Keys: Frederik Breith- Mortensen

Ørum
Fotograf
Anna Mia Lindholm

Om Geyser by the Sea

På næsten alle fredage i maj, juni og august, når klokken slår fyraftenstid, kan du komme til Geyser by the Sea, hvor livemusik, kølige drinks og god stemning nydes udendørs lige ved havnefronten uden for Kulturhuset Islands Brygge.

Bryggens Spisehus’ udendørsbar har afkølet rosé, cocktails, vand, øl og lækre snacks klar.

Og Klub Geyser sørger for, at musikken har den helt rigtige sommervibe og præsenterer både garvede og upcoming bands og soloartister fra ind- og udland.

2300 København