Erasured - The Ultimate Erasure Tribute ( UK )

I anledning af PRIDE-ugen har vi inviteret Erasured til København – et fantastisk tribute-band, der hylder det legendariske Erasure!

Glæd dig til at høre Oh L’amour, Sometimes, Ship of Fools, A little Respect, Stop m.fl., når det anerkendte tributeband Erasured gæster Kulturhuset Islands Brygge til PRIDE 2024!

I 1995 optrådte Mark Rodway på ITV's "Stars In Their Eyes" som Erasure's Andy Bell, til universel anerkendelse.

Han mødte Pete i 1996, og parret begyndte at skrive originalt materiale sammen og lancerede samtidig Erasured, som de turnerede rundt med i over ti år.

Mark og Pete blev inviteret til at genskabe de seneste arenakoncerter, som Robbie Williams havde lavet med Erasure. Showet var en kæmpe succes, og de begyndte at turnere igen med ny teknologi og nye outfit!

"Andy Bell" - Vokal - Mark Rodway

"Vince Clarke" - Keyboards - Pete Faint

Vi glæder os til at fejre kærligheden, musikken og PRIDE med dig på Islands Brygge!