Change language

  • Dansk
  • English

Aflyst: Loppemarked på Bryggen

19 jul

Dato

søn. 19. jul. kl. 10.00 til kl. 16.00
Loppemarkedet er desværre aflyst.

Loppemarkedet den 19. juli er desværre aflyst. 

Vi bliver desværre nødt til at aflyse loppemarkedet på Bryggen den 19. juli.
Ifølge politiets retningslinjer må vi maksimalt være 100 personer, inklusive stadeholdere, og der må ikke være udskiftning i loppemarkedets besøgende i hele åbningstiden. Med disse begrænsninger giver det ikke mening at afvikle loppemarkedet. Med forhåbning om, at retningslinjerne kan ændre sig, har vi endnu ikke aflyst loppemarkedet den 9. august. Bliver markedet aflyst får alle, der har købt billet, deres stadeleje refunderet automatisk, og vi melder aflysningen ud på vores hjemmeside og facebookside.

Kh / Kulturhuset Islands Brygge

In english:
The fleamarket on July 19 is cancelled due to new restriction from the authorities. If you have booked a stall for the fleamarket, we will refund your ticket automatically.

 

-----------------------------------------------------------------------

Kom og gør et godt loppefund, gå en tur langs vandet, nyd en is eller en kop kaffe og slap af på de grønne områder. Loppemarkedet på Bryggen arrangeres af Kulturhuset Islands Brygge i samarbejde med frivillige loppeentusiaster. 

Der er udsolgt af stadepladser.

 

Book en stadeplads: 

Vil du have en stadeplads til loppemarkedet, skal du vælge mellem to placeringer:

  • Langs Kajen/vandet (blåt på kortet) 
    Her får du en plads direkte langs kajen/vandet.
  • Øvrige pladser (gult på kortet).
    Her får du tildelt en plads langs havneparken eller rundt om kulturhuset.

Kortet kan ses i bunden af siden.

Dit stadepladsnummer står nederst i venstre hjørne på din place2book-billet. Bemærk: Numrene på oversigtskortet er vejledende. 

Book stadeplads til loppemarkedet på place2book her

Praktisk INFO om leje af stadeplads:

  • En stand koster 150 kroner og måler ca. 2 x 2 meter. Medbring selv borde m.v. Borde kan ikke lånes/lejes af Kulturhuset. Vær opmærksom på, at det kan blæse kraftigt hvis du står ved kajen. 
  • Opstilling er fra klokken 9:00 og markedet åbner kl. 10.00. Nedtagning af din stand sker i tidsrummet 16:00-17:00.
  • Man må gerne være flere om 1 stand.
  • I billetsystemet står der "antal personer" - her skrives hvor mange stande du ønsker at købe, altså ikke hvor mange I vil stå på en stand. Så ønsker I flere stande ved siden af hinanden, så er det på denne måde. . 
  • Ved booking bliver du tildelt et nummer. Nummeret står nederst til venstre på billetten. Print venligst din billet og tag den med, så er det nemmere, når du skal finde din stand, eller hvis der opstår tvivl. Numrene er skrevet på jorden, fliser og hvor det ellers er muligt med kridt omkring Kulturhuset. Hvis du er i tvivl, så spørg infomedarbejderen med gul vest. Pladserne optegnes i rækkefølge. Vær venligst opmærksom på dette, hvis I vil stå flere sammen på flere stande.
  • Nedtagning af stand sker i tidsrummet 16:00-17:00. Ryd venligst op efter dig. Der bliver opstillet en stor container til affald. Brug venligst KUN denne til dit affald. De grønne affaldscontainere på området er IKKE til bøger, glas, tøj, møbler, papkasser eller andet som du ikke vil have med hjem.
  • Det er ikke tilladt at sælge mad- og drikkevarer. Da det ikke er et Kræmmermarked er nye og/eller importerede varer ikke tilladt.
  • Der er toiletter i kælderen i Kulturhuset. 

Rigtig god fornøjelse!