Geyser by the Sea: Toni Bergenhammer / Bastian Bertelsen

Geyser by the Sea er din fredagsbar-oase lige ved vandkanten med livemusik og masser af sommerstemning.

Geyser by the Sea er en gratis og sommerlig udgave af kulturhusets månedlige singersongwriter-scene Klub Geyser. På terrassen uden for Koncertsalen kan du næsten hver fredag i løbet af sommeren opleve bands og solister fra ind- og udland indenfor genrerne folk, rock, pop, blues og country, mens du nyder en kold en fra baren.

Program:

Kl. 16.30 Toni Bergenhammer

Bryggens lokale muremester synger Elvis og Bee Gees-sange med passion og indlevelse.

Toni Bergenhammer

17.30 Bastian Bertelsen

Bastian Bertelsen laver sexet dansk popmusik. Han er inspireret af middelhavet, azurblåt vand, ung kærlighed og sommer. Med disse ting forsøger han at kreere et eskapistisk univers, hvor man kan drømme sig til varmere himmelstrøg uanset hvor gråt og koldt det er her i Danmark. Med hans band i ryggen leverer han en sikkert live-show der inviterer publikum ind i en verden, hvor man står iført hør-skjorte, indhyllet i en varm aften brise, alt i mens man skuer ud på en uendelig solnedgang.

Lyt til Bastian Bertelsen her (Spotify)

Bastian Bertelsen

Kulturhuset Islands Brygge, Udenfor på dansescenen