KONCERTEN ER DESVÆRRE AFLYST: Avishai Cohen Quartet (IL) - Jazz by the Sea 2022

Avishai Cohen er en de vigtigste trompetstjerner på den internationale jazzhimmel i disse år.

Den israelsk-fødte musikers musikalske udtryk går hånd i hånd med en dyb, kompositorisk åre, hvad enten der er tale om Triveni-trioen eller hans albumaktuelle kvartet, som indtager scenen ved Islands Brygges havn denne aften.

Cohen har i de senere år haft et tæt samarbejde med ECMs superproducer Manfred Eicher, og tidligere i år kom albummet ”Naked Truth”, som er en poetisk og dybt musikalsk åbenbaring.

Døre åbner kl. 17:00, koncertstart kl. 20:00.

Jazz by the Sea 2022

Tag med på rundtur i jazzens mangfoldige verden, når Copenhagen Jazz Festival og Kulturhuset Islands Brygge til sommer præsenterer koncerter med musikalsk udsyn på havnefronten. Under temaet Jazz by the Sea inviteres publikum til otte forrygende aftener på en af festivalens største og mest populære scener.